«Қорғас орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2021-2022 оқу жылындағы педагог-психологтардың жыл бойы жүргізген жұмыстарының SWOT талдауы
«Қорғас орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2021-2022 оқу жылындағы педагог-психологтардың жыл бойы жүргізген жұмыстарының SWOT талдауы
S Күшті жағы | W Әлсіз жағы | O Мүмкіндігі | T Қауіп қатер | |
1.Курстан өту туралы мәлімет | Республикалық «Даму» педагогикалық- психологиялық дамыту орталығының «Инклюзивті білім беру мен ерекше қадағалауды қажет ететін балаларды тәрбиелеу, оқыту, жеке қабілеттерін дамыту әдістері» біліктілікті арттыру курсы, сертификат 2021 ж, 80 с. | Мектептегі ерекше білім қажет ететін балаларды тәрбиелеу, оқыту, жеке қабілеттерін дамытуға арналған тиімді әдістерін пайдалана отырып психологиялық жұмысты ұйымдастыру | ||
2. Мұғалімдерді аттестациялау | ||||
Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлға аралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу, жан-жақты толық мүмкіндіктерін ашу. | 1- сынып оқушыларынан «Керн Иерасик» сауалнамасы Мақсаты: Білім алушылардың мектепке бейімділігін анықтау. Қорытындысы сынып жетекшілер мен ата-аналарға, мектеп әкімшілігіне таныстырылды 9 сынып білім алушылардың кәсіби бағытының диагностикалау Мақсаты : Білім алушыларға кім екенін? , қандай екенін? , кім бола алатынын? , кім болғылары келетінін? , кім болу керек екені? және алға қойған мақсаттарын қалай іске асыру керек екендігін анықтау «Өз өміріңнің ұлы суретшісі бол» Мандала терапия 5-8 сынып Мақсаты : Білім алушылардың өмірге деген көзқарастарын саралау мен көңіл-күйлерін бақылау 7-11 сынып оқушылары арасында суицидтің, зорлық зомбылықтың, құқық бұзушылық жағдайларын болдырмау, алдын алуға мектеп бойынша «Мен өмірді сүйемін» сауалнамалары алынды. | Жаңадан мектепке келген білім алушылардың 1-сынып оқушылары мектеп алды даярлық сыныбына, балабақшаға бармағандықтары ; Қашықтықтан оқуыдан кейінгі білім алушылардың мектептің күн тәртібіне бейімделуінде қиындықтар болуы. | Сауалнама арқала білім алушылар өздерінің патенциалын біліп , қалаған мамандығын тереңірек зерттеу Білім алушыларға өмірге деген өз қарстарын жағымды көңіл күй орнату. Өзара жағымды қарым- қатынас орнату. | Мектепшілік күн тәртібіне бейімделу кезіңде қиындықтар болды Құқық бұзушылық, сабаққа келмеу, сабақтан қашу. |
2.Психологиялық түзету: Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуындағы кездескен келеңсіздіктерді теңестіру, түзету жұмыстары, жалпы оқу дағдысы мен біліктілік деңгейін арттыру. | Ерекше білім қажет ететің білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету | Білім алушыларға жас ерекшеліктеріне байланысты психологиялық және физиологиялық ауытқушылықтар | Қарапайым қарым-қатынас мәдениетін үйрену барыснда оқушы позитивті нәтижеге жете алады. | Білім алушының физиологиялық дамуындағы ерекшелітері |
3. Психологиялық ағарту,сақтандыру. Мақсаты: Педагогикалық үрдіске қатынасушылардың психологиялық мәдениетін көтеріп, психологиялық білімге жұмылдыру шаралар ұйымдастыру. | Тұрмыстық зорлық-зомбылыққа көзқарасыңыз? Ата-аналармен сұхбат «Құқық бқзушылықтың алдын алу-басты міндет » (9-11сыныптар) дәріс. Оқушының ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында психологиялық алдын алу /(Буллинг және Кибербуллинг ) видеоролик. «ҰБТ-ге сеніммен барайық» | Оқушылардың бір-біріне қысым көрсетуі, мессенджерлер арқылы кемсіту Түлектердің бойындағы сенімсіздіктер,нақты қай мамандық иесі болуына деген құбылмалы ойлар | Отбасына, үй жұмыстарына қолғабыс жасау Видеоролик арқылы оқушылардың Буллинг, Кибербуллингке ұшыраған жағдайда қалай әрекет ету керектігі туралы түсініктер берілді ЖОО,кәсіптік бағдар беретін мамандарымен байланыс, сенімдікті арттыруға арналған тренинг,жаттығулар өткізу | Бос жүрістің көп болуы, уаққытты бекер өткізу |
4 Псхологиялық кеңес беру: Мақсаты: Педагогикалық процессінің қатынасушылардың дамыту, оқыту, тәрбиелеу мәселелері бойынша қажетті кеңестер беру. | «Дін тәрбиенің рухани тірегі» «Қыз ұлт болашағы» тақырыбында презентация «Отбасы – аялы алақан мекені» слайд | Ислам дініңдегі түрлі діни ағымдардың тарауы Қыз балалардың ерте есеюі | Теолог мамандарымен кездесу кездесу өткізу -Қыздар және ұлдар ұйымдарымен тығыз байланыста болу; Білім алушыларға отбасылық құндылықтарын қадірлеу | Діни ағымдар туралы түсінік жұмыстарының аздығы. Tik-tok WhatsApp Telegram Instagram әлеуметтік желілердің кері әсері. |
Педагог-психологтар: Д.А.Ахметова