«Құқық бұзушылық және зорлық- зомбылықты алдын алу» жұмысы » Қорғас орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қорғас орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» «Құқық бұзушылық және зорлық- зомбылықты алдын алу» жұмысы
18
январь
2023

«Құқық бұзушылық және зорлық- зомбылықты алдын алу» жұмысы

"Жетісу облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі»  ММ

 «Қорғас орта метебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

 2022-2023 оқу жылының педагог- психологтың «Құқық бұзушылық және зорлық- зомбылықты алдын алу» жұмысы бойынша


Анықтама


Оқу жылының басында «Қорғас орта мектебінде МДШО» -да жалпы білім алушылар саны: 255  сынып жиынтығы: 21. Қазіргі кезде мектепішілік, аудандық бақылауда тұрған девиантты білім алушылар жоқ. 

Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқы мәселесі әрқашан өзекті болады. Девианттар-бұл әлеуметтенудің жеткіліксіздігі бар балалар мен жасөспірімдер, яғни қоғамның құндылықтары мен нормаларын жеткіліксіз меңгергендер.

Жасөспірімнің мазасыздықтың зерттеуде Филипстің мектептегі мазасыздық тесті алынды. Жасөспірімдердің жеке ерекшеліктерін зерттеу үшін "Көкжиек" сауалнамасының сұрақтары пайдаланылды. Қиын балалармен жұмыс жасауда жеке тұлғаға бағытталған тәсіл ғана емес, сонымен қатар сыныптағы оқушының қарым - қатынасын зерттеу үшін социометрия жүргізіледі. Интерактивті қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру бойынша тренингтер өткізіліп, анықталған проблемалық жағдайдың импровизацияланған ойындары арқылы, мінез-құлықтың жаңа формаларын дамыту үшін перцептивті қарым-қатынас жаттығулары қолданылды. Басты мақсат -ішкі мазасыздықты жеңу. Жасөспірімнің білім беру процесінің барлық қатысушыларымен (сынып жетекшісі, пән мұғалімдері, мектеп психологымен) проблемалары пысықталуда.

Девиантты мінез-құлықты жасөспірімдермен жұмысты ұйымдастыру кезеңінде, олардың әрқайсысына өздерін көрсетуге көмектесу; басқалармен қарым-қатынасты түсіну; қажетті білім алу; ата-аналармен, мұғалімдермен, құрдастарымен қалыпты қарым-қатынасқа қол жеткізу, шығармашылық хобби қалыптастыру.

Баланың психо- әлеуметтік дамуындағы ауытқулардың маңызды себептері дисфункционалды отбасылар, оқушылардың девиантты мінез-құлқының қалыптасуына әкелетін отбасылық қатынастардың белгілі бір стильдері болуы мүмкін. Қазіргі отбасының ең өткір проблемалары: ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынастың формальды сипаты, жас отбасының қиындықтары, ата-аналардың денсаулығына, оқуға және балалардың болашағына деген алаңдаушылығы. Көптеген ата-аналар балаларды қоғамда өмір сүруге үйрете алмауы жиі кездеседі. 

Профилактикалық жұмыс келесі бағыттар бойынша жүргізіледі:

  • Оқушылардың сабаққа қатысуын күнделікті есепке алу, сондай-ақ рұқсаттамалардың себептерін жедел анықтау және оқушыларды мектепке қайтару бойынша шаралар қабылдау.
  • Оқушылардың сабақтан тыс жұмыспен қамтылуын және олардың белсенді демалысын ұйымдастыру, салауатты өмір салтын насихаттау.
  • Заңға бағынатын мінез-құлықты қалыптастыру және құқықтық білімді толықтыру: мектеп инспекторымен профилактикалық әңгімелер өткізу .
  • Ата-аналармен жұмыс: ата-аналар үшін педагогикалық жалпы оқыту отырыстары, кәмелетке толмағандардың құқыққа қарсы мінез-құлқының алдын алу бойынша жеке және топтық әңгімелер, әлеуметтік және профилактикалық көмек көрсету үшін үйге бару, профилактикалық рейдтер өткізу, отбасылық тәрбие мәселелері бойынша ата-аналар жиналысы.
  • Балалардың және олар тұратын отбасылардың мінез-құлқын түзету, әлеуметтік қолайсыздықтың алдын алу бойынша жұмыста педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру: мектептің педагогикалық кеңесінің отырыстарында, семинарларда, директор жанындағы кеңестерде профилактикалық қызмет мәселелерін қарау.

Сонымен қатар, мектепте профилактикалық жұмыс келесі бағыттар бойынша ұйымдастырылады:

1. Спорттық-сауықтыру жұмыстары арқылы: футбол, волейбол, жеңіл атлетика секциялары. Мектеп басшылары-дене шынықтыру мұғалімдері.

2. Білім алушылар өзін-өзі басқару арқылы (мектепшілік қоғамдық ұйымы, аға тәлімгер, жоғары сынып оқушылары кеңесі).

  • Педагогикалық ықпал ету шаралары

1. Оқушыларды кішігірім жетістіктері үшін де ынталандыру (оқу, сабақтан тыс іс-шаралар).

2. Оларды бұзуға бейім оқушылар үшін мектеп тәртібі ережелерінің орындалуын қатаң бақылауды ұйымдастыру.

Похожие публикации: